صنعت غذایی چسب جوات

بدون شک پیداکردن صنعتی مانند صنایع غذایی و کالاهای مصرفی از حیث سرعت استفاده سخت است. هرچه کالاهای  تند مصرف (FMCG) خریداری شوند، فرآیندهای تولید و بسته‌بندی آن‌ها باید سریع‌تر و انعطاف‌پذیرتر باشد. حجم معاملات سریع   FMCG ها مستلزم زمان پاسخگویی سریع هنگام تولید و بسته‌بندی است. همچنین مواد و شکل بسته‌بندی، نسبتا سریع دستخوش تغییرات می‌شوند و در چرخه‌های کوتاه‌مدت تولید قرار می گیرند. در این شرایط، چسب باید به اندازه کافی قوی باشد تا تحمل اقداماتی که در مرحله بسته‌بندی رخ می‌دهد را داشته باشد. در عین حال، عملکرد و ظاهر جذاب بسته‌بندی نیز ثابت بماند. طیف وسیعی از محصولات جوات حلال مشکلات تولیدکنندگان به منظور بهبود و ساده‌سازی فرآیندهای بسته‌بندی است.

زمانی مشتریان از نوشیدنی خود لذت می‌برند که درپوش‌ها و نی‌های روی آن در حین حمل و نقل محکم چسبیده و مقاوم باشند. برای رسیدن به این هدف نیاز است که از چسب‌های قدرتمند و بی‌رنگ با ویژگی‌هایی از جمله:

  • پایداری حرارتی در هنگام ذوب،
  • انعطاف‌پذیری در دماهای پایین، و
  • مقاومت در برابر حرارت بالا

استفاده کرد.

بسته‌بندی محصولات ظریف مانند شکلات، چای یا غذای کودک نیازمند فرمولاسیون و استاندارد خاصی است که جوات با ارائه چسب‌هایی با کارایی بالا دقیقا این نیاز تولیدکننده را برطرف کرده است. تگ‌های روی محصولات حاوی پیام خاصی از آن برند است که بر قصد مشتریان در خرید تاثیرگذارند. در این حالت نیز استفاده از چسبی که در عین مقاومت، زیبایی محصول را خدشه‌دار نمی‌کند، بسیار مهم است. محصولات جوات را می توان به مقدار خیلی کم بر روی پشت تگ‌ها استفاده کرد تا در عین مقاومت و چسبندگی بالا ، انعطاف‌پذیری و تمیزی ظاهر نیز حفظ شود.

چسب گرماذوب جوات از بهره‌وری و سطح مقاومت بالا برخوردار است که نشان‌دهنده تخصص جوات در تولید چنین محصولاتی است. این چسب‌ها در برابر چالشی‌ترین سطوح نیز قابلیت چسبندگی را دارد. علاوه بر عملکرد بی‌رقیب چسب‌های جوات، از منظر جنبه‌های زیست محیطی در کالاهای مصرفی و مواد غذایی نیز توجه کافی و استاندارد های لازم اعمال شده است. همچنین مقاومت و چسبندگی بالا در محصولات مصرفی روزانه را می‌توان در این نوع چسب‌ها دید.

برای آگاهی بیشتر از محصولات بازرگانی مدقالچی در این صنعت، می توانید به صفحه محصولات مراجعه  فرمایید و یا جهت مشاوره و استعلام موجودی و قیمت با همکاران ما تماس بگیرید.