چسب CAP

چسب CAP نقش مهمی در ظاهر بسته بندی های تتراپک و جابه جایی آسان آن دارد. باتوجه به چالش های خاص در فرایند تولید و همچنین افزایش مداوم سرعت خطوط و افزایش تنوع مواد مختلف نیاز است تا چسب هایی متناسب با آن ارائه شوند.

دسته: برچسب:

چسب CAP نقش مهمی در ظاهر بسته بندی های تتراپک و جابه جایی آسان آن دارد. باتوجه به چالش های خاص در فرایند تولید و همچنین افزایش مداوم سرعت خطوط و افزایش تنوع مواد مختلف نیاز است تا چسب هایی متناسب با آن ارائه شوند. بنابراین چسب ها باید از استحکام اولیه بالا و همچنین چسبندگی خوب به سطوح مختلف با مقدار مصرف بهینه برخوردار باشد. مقاومت بالای چسب های Jowat Cap در برابر شرایط محیطی مانند گرما، دمای پائین و آب نیز برای اطمینان از چسبندگی بهینه و دائمی پس از پر کردن، جزء ویژگی های آن می باشد.

چسب های قدرتمند Jowat Cap با پایداری حرارتی بالا در شرایط مذاب، انعطاف پذیری بالا در دمای پائین و مقاومت در برابر حرارت بالا یکی از بهترین چسب های موجود در صنایع غذایی و بسته بندی می باشد.

چسب های گرماذوب Jowat Cap به شکل بالشتکی با چندین مزیت برای کاربران عرضه شده است که می توان به استفاده آسان و تمیز بودن در مقایسه با چسب CAP  قالبی موجود در بازار و Setting Time پائین و همچنین کاهش قابل توجه ضایعات بسته بندی اشاره کرد. این چسب های بی رنگ و بی بو است و برای تماس مستقیم با مواد غذایی مورد تائید می باشند.

مزایای این محصول:

• کاهش ضایعات بسته بندی
• مقاومت برودتی بسیار عالی
• مورد تائید Tetrapak
• مورد تائید SIG
• بهبود ویژگی های فرآوری
• کاربرد آسان و صرفه جویی در زمان
• کاهش خطر پاشیده شدن چسب در مخزن ذوب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب CAP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب CAP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *